طراحی سایت شرکتی
معمولا شرکت ها برای بازاریابی خدمات و محصولات خود ملزم به تبلیغات و معرفی برند خود به روش های مختلف هستند. در گذشته و قبل از ظهور خدمات طراحی سایت ، تبلیغات و مارکتینگ شرکت ها به روش های سنتی انجام میشد. از تبلیغات در خیابان ها و چسباندن برچسب های تبلیغاتی بر دیوارها و کف کوچه ها گرفته تا تبلیغات در بزرگراه ها و بیلبورد های شهری، سال های بعد و با گسترش تصاویر دیجیتال و راه یابی تلویزیون به خانه ها، شرکت ها رو به تبلیغات تلویزیونی آوردند.
پس از گسترش استفاده از اینترنت و گوشی های موبایل هوشمند در میان مردم شرکت ها نیز رو به تبلیغات اینترنتی آورده و از روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند. طراحی سایت شرکتی اولین و بزرگترین قدم برای ورود به تبلیغات آنلاین و اینترنتی است که باید شرکت ها انجام دهند.
امکانات اصلی سایتهای شرکتی:
بخش اخبار و مقالات، نمونه کارها و بخش محصولات در قالب معرفی محصول یا فروش آنلاین
بخش گالری تصویری یا گالری ویدئویی ، دسته بندی تصویری
بخش معرفی خدمات، بخش معرفی همکاران، معرفی برندها
بخش مربوط به نظرات مشتریان، انواع منو های ناوبری در سایت، اسلایدر معرفی یا محصولات
بخش شمارنده خدمات، قسمت نقشه و لوکیشن، تماس با ما، درباره ما و…
طراحی سایت شرکتی
معمولا شرکت ها برای بازاریابی خدمات و محصولات خود ملزم به تبلیغات و معرفی برند خود به روش های مختلف هستند. در گذشته و قبل از ظهور خدمات طراحی سایت ، تبلیغات و مارکتینگ شرکت ها به روش های سنتی انجام میشد. از تبلیغات در خیابان ها و چسباندن برچسب های تبلیغاتی بر دیوارها و کف کوچه ها گرفته تا تبلیغات در بزرگراه ها و بیلبورد های شهری، سال های بعد و با گسترش تصاویر دیجیتال و راه یابی تلویزیون به خانه ها، شرکت ها رو به تبلیغات تلویزیونی آوردند.
پس از گسترش استفاده از اینترنت و گوشی های موبایل هوشمند در میان مردم شرکت ها نیز رو به تبلیغات اینترنتی آورده و از روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند. طراحی سایت شرکتی اولین و بزرگترین قدم برای ورود به تبلیغات آنلاین و اینترنتی است که باید شرکت ها انجام دهند.
امکانات اصلی سایتهای شرکتی:
بخش اخبار و مقالات، نمونه کارها و بخش محصولات در قالب معرفی محصول یا فروش آنلاین
بخش گالری تصویری یا گالری ویدئویی ، دسته بندی تصویری
بخش معرفی خدمات، بخش معرفی همکاران، معرفی برندها
بخش مربوط به نظرات مشتریان، انواع منو های ناوبری در سایت، اسلایدر معرفی یا محصولات
بخش شمارنده خدمات، قسمت نقشه و لوکیشن، تماس با ما، درباره ما و…
سایت های شرکتی میتوانند در 3 حالت کلی طراحی شوند:
حالت اول برای معرفی شرکت و خدمات آن
حالت دوم برای معرفی محصولات، نمونه کارها و یا هردو
حالت سوم برای فروش آنلاین محصولات شرکت
سایت های شرکتی قابلیت های زیادی دارند و با طراحی خیلی ساده بسیار متفاوت خواهند بود. از موارد ظاهری عبور کنیم برای این سامانهها قابلیتهایی مانند کامپوننتها و فرمها مانند گالریهای تصاویر مختلف و گوناگونی وجود دارد.
قسمت ورود و عضویت از امکانات و قابلیتهای نمونه سایتهای شرکتی می باشد
بهره گیری از نقشه در این سایتها که تاثیر زیادی در بهبود سئو و بهینه سازی سایت دارد
سازگاری با ابزارهای جستجو، این امکان را خواهد داد تا به راحتی بتوانید به دنبال مطلب و یا موضوعی که مدنظر آنها هست بگردند
استفاده کردن از خبر خوان که از قابلیتهای پورتال های خبری میباشد را میتوان در سایت شرکتی استفاده کرد
ابزار برچسبها در قسمت کاربری هم برخوردار می باشند تا بهینه سازی مناسبی داشته باشند
و خیلی از امکانات و قابلیت ها و ابزارهای دیگر
طراحی سایت فروشگاهی
با افزایش استفاده از اینترنت و موبایل های هوشمند، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت بسیاری برای کسب و کارهای مختلف پیدا کرده است. افزایش چشمگیر نفوذ اینترنت و میزان استفاده از درگاه های پرداخت الکترونیک در تمام دنیا به جای پول نقد ، به روشنی نمایانگر افزایش متقاضیان خرید از طریق سایت های فروشگاهی است. همچنین تعداد کاربران آنلاین، روز به روز در حال افزایش است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اولین قدم در ایجاد تغییر و پیشرفت در راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما می باشد . طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنی وارد کردن تجارت خود در دریای بی¬کران دنیای فناوری و اطلاعات و به عبارتی جهانی شدن برند شما می باشد.
برخی از فاکتورهایی که لازم است در هنگام طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و موفق به آنها توجه شود:
1 ) طراحی ساده و بدون پیچیدگی
تحقیقات نشان داده که طراحی های پیچیده و بهم ریخته در وب سایت به میزان زیادی از موفقیت و نرخ تبدیل وب سایت فروشگاهی می کاهد. بهترین فروشگاه های آنلاین از طراحی ساده و واضح پیروی می کنند، البته به این معنی نیست که برای رسیدن به چنین هدفی از اطلاعات مورد نیاز کاربر در مورد محصول یا عکس های آن بکاهید بلکه باید توجه داشته باشید که متن های بیش ازحد و عکس و ویدئوهای خیلی زیاد در وب سایت شما هیچ تاثیری بجز سردرگم کردن کاربر ندارد.
2 ) استفاده از تصاویر با کیفیت
هیچ تردیدی نیست که یکی لوازم موفقیت وب سایت فروشگاهی، وجود محتوای منحصر به فرد و با کیفیت است. تصویر و عکس نیز همانند اطلاعات متنی جزئی از محتوای سایت محسوب می شود و لازم است هر محصول شما دارای عکسهایی با کیفیت و واضح باشد. عدم وجود تصویر یا استفاده از تصاویر با کیفیت پایین، تاثیر منفی زیادی بر اطمینان کاربر از محصول و همچنین خرید از وب سایت شما خواهد گذاشت.
3 ) انتخاب هوشمندانه رنگ ها
ممکن است انتخاب رنگ در طراحی سایت مسئله مهمی به نظر نرسد اما حقیقت این است که تم های رنگی نقش موثری در موفقیت یا عدم موفقیت یک وب سایت ایفا می کنند. استفاده از رنگ های زیاد در طراحی سایت فروشگاهی باعث سردرگمی کاربران می شود و برعکس استفاده از تنها یک رنگ در طراحی سایت باعث می شود وب سایت شما خسته کننده و کسالت آور باشد.
4 ) سرعت لود شدن صفحه
اغلب ماها وقتی قصد خرید یک محصول را داریم پس از جستجوی محصول در موتورهای جستجو مانند گوگل حداقل ۴ یا ۵ سایت مختلف از ۱۰ نتیجه اول را در مرورگر خود باز میکنیم و هرکدام که سریعتر از بقیه لود شد به آن مراجعه میکنیم. در این حالت حتی دیگر نتیجه اول یا دوم بودن مطرح نیست هر چقدر سریعتر باشید احتمال جذب مخاطب بیشتر است.
5 ) ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن سایت در تمام ابزارها
وبسایت شما باید به گونه ای طراحی شود که در تمامی ابزارها مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ که سایزهای متفاوتی دارند به بهترین شکل نمایش داده شود. در طراحی سایت وردپرس به دلیل داشتن قالب های حرفه ای و مناسب این مورد تا حد زیادی رعایت شده است.
طراحی سایت فروشگاهی
با افزایش استفاده از اینترنت و موبایل های هوشمند، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت بسیاری برای کسب و کارهای مختلف پیدا کرده است. افزایش چشمگیر نفوذ اینترنت و میزان استفاده از درگاه های پرداخت الکترونیک در تمام دنیا به جای پول نقد ، به روشنی نمایانگر افزایش متقاضیان خرید از طریق سایت های فروشگاهی است. همچنین تعداد کاربران آنلاین، روز به روز در حال افزایش است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اولین قدم در ایجاد تغییر و پیشرفت در راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما می باشد . طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنی وارد کردن تجارت خود در دریای بی¬کران دنیای فناوری و اطلاعات و به عبارتی جهانی شدن برند شما می باشد.
برخی از فاکتورهایی که لازم است در هنگام طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و موفق به آنها توجه شود:
1 ) طراحی ساده و بدون پیچیدگی
تحقیقات نشان داده که طراحی های پیچیده و بهم ریخته در وب سایت به میزان زیادی از موفقیت و نرخ تبدیل وب سایت فروشگاهی می کاهد. بهترین فروشگاه های آنلاین از طراحی ساده و واضح پیروی می کنند، البته به این معنی نیست که برای رسیدن به چنین هدفی از اطلاعات مورد نیاز کاربر در مورد محصول یا عکس های آن بکاهید بلکه باید توجه داشته باشید که متن های بیش ازحد و عکس و ویدئوهای خیلی زیاد در وب سایت شما هیچ تاثیری بجز سردرگم کردن کاربر ندارد.
2 ) استفاده از تصاویر با کیفیت
هیچ تردیدی نیست که یکی لوازم موفقیت وب سایت فروشگاهی، وجود محتوای منحصر به فرد و با کیفیت است. تصویر و عکس نیز همانند اطلاعات متنی جزئی از محتوای سایت محسوب می شود و لازم است هر محصول شما دارای عکسهایی با کیفیت و واضح باشد. عدم وجود تصویر یا استفاده از تصاویر با کیفیت پایین، تاثیر منفی زیادی بر اطمینان کاربر از محصول و همچنین خرید از وب سایت شما خواهد گذاشت.
3 ) انتخاب هوشمندانه رنگ ها
ممکن است انتخاب رنگ در طراحی سایت مسئله مهمی به نظر نرسد اما حقیقت این است که تم های رنگی نقش موثری در موفقیت یا عدم موفقیت یک وب سایت ایفا می کنند. استفاده از رنگ های زیاد در طراحی سایت فروشگاهی باعث سردرگمی کاربران می شود و برعکس استفاده از تنها یک رنگ در طراحی سایت باعث می شود وب سایت شما خسته کننده و کسالت آور باشد.
4 ) سرعت لود شدن صفحه
اغلب ماها وقتی قصد خرید یک محصول را داریم پس از جستجوی محصول در موتورهای جستجو مانند گوگل حداقل ۴ یا ۵ سایت مختلف از ۱۰ نتیجه اول را در مرورگر خود باز میکنیم و هرکدام که سریعتر از بقیه لود شد به آن مراجعه میکنیم. در این حالت حتی دیگر نتیجه اول یا دوم بودن مطرح نیست هر چقدر سریعتر باشید احتمال جذب مخاطب بیشتر است.
5 ) ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن سایت در تمام ابزارها
وبسایت شما باید به گونه ای طراحی شود که در تمامی ابزارها مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ که سایزهای متفاوتی دارند به بهترین شکل نمایش داده شود. در طراحی سایت وردپرس به دلیل داشتن قالب های حرفه ای و مناسب این مورد تا حد زیادی رعایت شده است.
طراحی سایت شخصی
در تمامی حوزه های طراحی سایت ما درباره سایت هایی صحبت کردیم که درباره یک کسب و کار و یک برند سازمانی بودند. حال در اینجا بحث این است که در بین حوزه های طراحی سایت، سایت شخصی چیست ؟ سایت شخصی، سایتی هستش که درباره یک شخص خاص است و در راستای برندسازی شخصی آن فرد فعالیت می کند. حال این فرد می تواند یک شخص معروف باشد، خواه ممکن است خود شما باشید که می خواهید کسب و کار شخصی خودتان را، به نام خودتان راه اندازی کنید و حتی ممکن است صرفا یک سایت درباره شما باشد. به هر حال هر طراحی سایتی که مختص به یک شخص خاص باشد را سایت شخصی می گویند و این در نهایت “تعریف سایت شخصی” می باشد. تعریفی که آسان است اما اجرای آن بسیار نکته دارد.
سالها تجربه به ما نشان داده است ساخت سایت شخصی به علت تمایل مشتریان به داشتن سایتی با طراحی خاص، نه تنها راحت تر نبوده بلکه گاهی در بسیاری از موارد پیچیدگی و ظرافت خاص خود را می طلبد. در واقع ظاهر وبسایت مهمترین قسمتی است که سبب میشود ارزشهای وجودی آن فرد به بهترین شکل ممکن دیده شود. همین امر موجب شد تا ما با وسواس و دقت بیشتری در پی خلق اثری منحصر به فرد و عناصر جذاب برای این نوع وبسایت ها باشیم. ما همواره از چالش های خلاقانه استقبال می کنیم و آنچه می سازیم تلفیقی بی بدیل از تکنولوژی و هنر می باشد.
موارد استفاده سایت شخصی
پیش از این به صورت خلاصه دربارهی موارد استفاده از وب سایتهای شخصی صحبت کردیم و در این جا قصد داریم تا مهمترین موارد استفاده آنها را برای شما شرح دهیم:
- رزومه: یکی از مهمترین دلایل ایجاد وب سایتهای شخصی، ارائه رزومه به صورت آنلاین و طبقه بندی شده است. در واقع اگر شما نیاز داشته باشید که رزومه و زمینه فعالیت خود را به کسی ارائه دهید تنها لازم است که آدرس وب سایت خود را برای آن شخص ارسال کنید. این سایت علاوه بر راحت کردن کار شما، نشان دهنده حرفهای بودن و بالا بودن سطح کاری شما نیز میباشد. معمولا فریلنسرها به این شکل از این سایت ها استفاده میکنند.
- بیوگرافی: معمولا افراد معروف در همه جای دنیا، به خصوص نویسندگان از سایتهای شخصی برای نوشتن بیوگرافی خود و اطلاع از آثار خود استفاده میکنند.
- وبلاگ: یکی از مهیج ترین موارد استفاده از وب سایتهای شخصی، استفاده آنها به عنوان یک وبلاگ است. بسیاری از افراد در این سایتها به نوشتن اتفاقات روزمره، خاطرات سفر، ماجراجوییهای زندگی، بیان عقاید و تفکرات و… میپردازند.
- آموزشی: فرض کنید یک معلم یا استاد دانشگاه هستید یا در فضای آموزشی فعالیت میکنید. میتوانید در وب سایت خود مقالات و آموزشهای زیادی در قالب متن یا ویدیو یا عکس در اختیار کاربران بگذارید.
ویژگی های نهایی وبسایت طراحی شده
- طراحی ظاهری کاربر محور ( بر اساس تعامل ساده کاربر با همه بخش های وبسایت)
- ستفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینه فعالیت
- استفاده از فونت های خوانـا با رنگ هایی مناسـب و به کارگیری رنگ سازمانی
- استفاده از افکت های چشم نواز و منحصر به فرد
- طراحی و توسعه وب براساس استاندارد XHTML
- طراحی و توسعه وب تماما بـر مبنـای کـدهای CSS
- خلق قالب وبسایت در حالت فول رسپانسیو
طراحی سایت شخصی
در تمامی حوزه های طراحی سایت ما درباره سایت هایی صحبت کردیم که درباره یک کسب و کار و یک برند سازمانی بودند. حال در اینجا بحث این است که در بین حوزه های طراحی سایت، سایت شخصی چیست ؟ سایت شخصی، سایتی هستش که درباره یک شخص خاص است و در راستای برندسازی شخصی آن فرد فعالیت می کند. حال این فرد می تواند یک شخص معروف باشد، خواه ممکن است خود شما باشید که می خواهید کسب و کار شخصی خودتان را، به نام خودتان راه اندازی کنید و حتی ممکن است صرفا یک سایت درباره شما باشد. به هر حال هر طراحی سایتی که مختص به یک شخص خاص باشد را سایت شخصی می گویند و این در نهایت “تعریف سایت شخصی” می باشد. تعریفی که آسان است اما اجرای آن بسیار نکته دارد.
سالها تجربه به ما نشان داده است ساخت سایت شخصی به علت تمایل مشتریان به داشتن سایتی با طراحی خاص، نه تنها راحت تر نبوده بلکه گاهی در بسیاری از موارد پیچیدگی و ظرافت خاص خود را می طلبد. در واقع ظاهر وبسایت مهمترین قسمتی است که سبب میشود ارزشهای وجودی آن فرد به بهترین شکل ممکن دیده شود. همین امر موجب شد تا ما با وسواس و دقت بیشتری در پی خلق اثری منحصر به فرد و عناصر جذاب برای این نوع وبسایت ها باشیم. ما همواره از چالش های خلاقانه استقبال می کنیم و آنچه می سازیم تلفیقی بی بدیل از تکنولوژی و هنر می باشد.
موارد استفاده سایت شخصی
پیش از این به صورت خلاصه دربارهی موارد استفاده از وب سایتهای شخصی صحبت کردیم و در این جا قصد داریم تا مهمترین موارد استفاده آنها را برای شما شرح دهیم:
- رزومه: یکی از مهمترین دلایل ایجاد وب سایتهای شخصی، ارائه رزومه به صورت آنلاین و طبقه بندی شده است. در واقع اگر شما نیاز داشته باشید که رزومه و زمینه فعالیت خود را به کسی ارائه دهید تنها لازم است که آدرس وب سایت خود را برای آن شخص ارسال کنید. این سایت علاوه بر راحت کردن کار شما، نشان دهنده حرفهای بودن و بالا بودن سطح کاری شما نیز میباشد. معمولا فریلنسرها به این شکل از این سایت ها استفاده میکنند.
- بیوگرافی: معمولا افراد معروف در همه جای دنیا، به خصوص نویسندگان از سایتهای شخصی برای نوشتن بیوگرافی خود و اطلاع از آثار خود استفاده میکنند.
- وبلاگ: یکی از مهیج ترین موارد استفاده از وب سایتهای شخصی، استفاده آنها به عنوان یک وبلاگ است. بسیاری از افراد در این سایتها به نوشتن اتفاقات روزمره، خاطرات سفر، ماجراجوییهای زندگی، بیان عقاید و تفکرات و… میپردازند.
- آموزشی: فرض کنید یک معلم یا استاد دانشگاه هستید یا در فضای آموزشی فعالیت میکنید. میتوانید در وب سایت خود مقالات و آموزشهای زیادی در قالب متن یا ویدیو یا عکس در اختیار کاربران بگذارید.
ویژگی های نهایی وبسایت طراحی شده
- طراحی ظاهری کاربر محور ( بر اساس تعامل ساده کاربر با همه بخش های وبسایت)
- ستفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینه فعالیت
- استفاده از فونت های خوانـا با رنگ هایی مناسـب و به کارگیری رنگ سازمانی
- استفاده از افکت های چشم نواز و منحصر به فرد
- طراحی و توسعه وب براساس استاندارد XHTML
- طراحی و توسعه وب تماما بـر مبنـای کـدهای CSS
- خلق قالب وبسایت در حالت فول رسپانسیو
طراحی سایت آموزشی
یکی از حوزه هایی که به سمت فضای مجازی و اینترنت رفته شده حوزه آموزش است. بسیاری از افراد به دلیل مشغله و صرفه جویی در وقت از آموزش های مجازی استقبال می کنند، هم چنین آموزش آنلاین محدودیت های جغرافیایی را هم از بین می برد و افراد می توانند از هر منطقه جغرافیایی از امکانات آموزشی و تجربیات اساتید شهرهای بزرگ بهره مند شوند.
یک وبسایت آموزشی، یک پلتفرم تعاملی عظیم برای ارائه اطلاعات مختلف به افراد محسوب میشود. این افراد ممکن است دانشآموزان آینده، دانشآموزان فعلی، معلمان، والدین و یا حتی کسانی باشند که میخواهند کسب و کار و دانش جدیدی را بیاموزند. تمام بخشهای اینگونه وبسایتها باید به خوبی بهینه سازی و سازماندهی شوند تا کاربران بتوانند به راحتی هر آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
اصولاً رایج است که دانشآموزان و والدین آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر سازمان آموزشی باشند. والدین برای تصمیمگیری آگاهانه به اطلاعاتی در مورد مدیریت و زیرساخت و همچنین دورهها و خدمات ارائه شده توسط این سازمانها نیاز دارند. این امر به آنها این امکان را میدهد که از مناسب بودن یک سازمان یا نهاد آموزشی برای خود و فرزندانشان مطمئن شوند.
انواع وبسایتهای آموزشی
وبسایتهای آموزشی دو دسته هستند که میتوانید آنها را توسعه دهید:
وبسایتهای مؤسسات آموزشی (مدارس، دبیرستانها، کالجها و دانشگاهها)
وبسایتهای برگزارکننده دورههای آموزش آنلاین (مانند ایران آکادمی)
طراحی سایت آموزشی
یکی از حوزه هایی که به سمت فضای مجازی و اینترنت رفته شده حوزه آموزش است. بسیاری از افراد به دلیل مشغله و صرفه جویی در وقت از آموزش های مجازی استقبال می کنند، هم چنین آموزش آنلاین محدودیت های جغرافیایی را هم از بین می برد و افراد می توانند از هر منطقه جغرافیایی از امکانات آموزشی و تجربیات اساتید شهرهای بزرگ بهره مند شوند.
یک وبسایت آموزشی، یک پلتفرم تعاملی عظیم برای ارائه اطلاعات مختلف به افراد محسوب میشود. این افراد ممکن است دانشآموزان آینده، دانشآموزان فعلی، معلمان، والدین و یا حتی کسانی باشند که میخواهند کسب و کار و دانش جدیدی را بیاموزند. تمام بخشهای اینگونه وبسایتها باید به خوبی بهینه سازی و سازماندهی شوند تا کاربران بتوانند به راحتی هر آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
اصولاً رایج است که دانشآموزان و والدین آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر سازمان آموزشی باشند. والدین برای تصمیمگیری آگاهانه به اطلاعاتی در مورد مدیریت و زیرساخت و همچنین دورهها و خدمات ارائه شده توسط این سازمانها نیاز دارند. این امر به آنها این امکان را میدهد که از مناسب بودن یک سازمان یا نهاد آموزشی برای خود و فرزندانشان مطمئن شوند.
انواع وبسایتهای آموزشی
وبسایتهای آموزشی دو دسته هستند که میتوانید آنها را توسعه دهید:
وبسایتهای مؤسسات آموزشی (مدارس، دبیرستانها، کالجها و دانشگاهها)
وبسایتهای برگزارکننده دورههای آموزش آنلاین (مانند ایران آکادمی)
هدف از طراحی سایت آموزشگاه چیست؟
یکی از اهداف طراحی سایت موسسه آموزشی و آموزشگاه، کم کردن هزینه ها هم برای خود آموزشگاه و هم برای فراگیران است. آموزشگاه ها دیگر نیاز نیست به دنبال یک مکان برای آموزش باشند و فراگیران هم در هرجایی که باشند بدون هزینه رفت و آمد و هدر رفتن زمان خود میتوانند به محتویات آموزشی دست پیدا کنند.
ساخت وب سایت برای آموزشگاه ها، مدارس و موسسات میتواند سریع ترین روش جهت معرفی، ارائه خدمات و دیده شدن باشد و اگر این سایت به صورت حرفه ای و تخصصی و با توجه به استانداردهای کدنویسی طراحی شود تاثیر بسیار زیادی در رتبه گرفتن از گوگل خواهد داشت و به این ترتیب بیشتر در معرض دید قرار میگیرند.
موسسات آموزشی مدرن شروع به درک مزایای متعدد استفاده از طراحی سایت آموزشگاه کرده اند، چرا که یک سایت موسسه آموزشی میتواند اطلاعاتی را در مورد دوره ها، شرایط برنامه، اطلاعات اساتید و سابقه آن ها، امتحانات و موارد دیگر ارائه دهد. سایت های آموزشگاهی کاملاً خاص هستند و شواهد واضح و روشنی از قابلیت اطمینان و کیفیت آن ها وجود دارد. هدف از طراحی سایت آموزشگاه و طراحی سایت آموزشی، دسترسی گسترده و با کیفیت به محصولات آموزشی موجود و کمک به ارتقا فرآیند آموزشی میباشد.
وب سایت آموزشی و ویژگی های آن
طراحی متناسب با فضای درسی و آموزشی
دسته بندی برای دروس
معرفی دورههای اتمام یافته، در حال برگزاری و آتی
امکان اتصال به LMS مودل
امکان برگزاری کلاس مجازی
برگزاری امتحانات به صورت آنلاین
ثبت نام و پرداخت شهریه به صورت آنلاین و آنی
زمان بندی شروع و اتمام دورهها
معرفی اساتید و دانشجویان ممتاز
بخش وبلاگ
بخش اخبار آموزشگاه
پنل پیامکی
و . . .
امکانات سایت موسسات و مراکز آموزشی
معرفی و تاریخچه مرکز آموزشی
خبرهای مرکز آموزشی و سایر اخبار مرتبط
نحوه ثبت نام و شرایط آموزش
امکان معرفی کتاب و جزوههای آموزش
فروش کتاب و ابزار کمک آموزشی
بارگذاری کارنامه و اعلام نتایج
دانلود جزوههای اساتید و نمونه سوالها
تصاویر و ویدیوهای آموزشی
تصاویر از آموزشگاه و فعالیتهای آن
نظر سنجی درباره آموزشگاه و دورههای آموزشی آن
ایجاد خبرنامه ایمیلی و پیامی برای کاربران
نتیجه گیری
اگر می خواهید در کسب و کار آموزشی خود بیشتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری را برای دورههای آموزشی خود و آموزشگاهتان جذب کنید، سایت آموزشی می تواند شما را به اهدافتان برساند، چرا که امروزه مخاطبان برای رفع نیازهای خود با سرچ کردن در موتورهای جستجوگر می توانند به خواسته هایشان برسند.