مرکز تلفن ابری:
تصور کنید کسبوکارتان، بدون نیاز به سیمهای دست و پا گیر، سختافزارهای گرانقیمت یا اتاقهای پر از سرور، تنها با چند کلیک ساده، به یک مرکز تلفن ارتباطی قدرتمند تبدیل شود، این رویایی نیست!!؟؟ یک دگرگونی در شیوه ارتباطات که فراتر از یک “سرویس تلفن” ساده هست و به یک زیرساخت استراتژیک برای رشد شما تبدیل میشود.
تلفن ابری راتا صرفاً دریافت و ارسال تماس ها در بستر اینترنت نیست، بلکه یک معماری نوین است که تمام قابلیتهای یک سانترال سنتی را، اما این بار در فضای نامحدود و مقیاسپذیر ابر، به شما هدیه میدهد. به جای سرمایهگذاری سنگین در تجهیزات فیزیکی که به سرعت منسوخ میشوند، شما به یک اکوسیستم هوشمند و چابک متصل میشوید. در دنیای تلفن ابری راتا، ما به ارتباطات بهینه، همکاری بینظیر و مشتریمداری هوشمند فکر میکنیم. مرکز تلفن ابری راتا نه تنها به شما امکان میدهد با کیفیت فوقالعاده تماس بگیرید و دریافت کنید، بلکه دریچهای به روی آینده ارتباطات کسبوکار باز میکند.
- انعطافپذیری بیسابقه: تیم شما میتواند از هر مکان، با هر دستگاهی (تلفن همراه، لپتاپ، تلفن رومیزی آیپی) و در هر زمان، ارتباط برقرار کند. مرزهای جغرافیایی دیگر مانعی برای بهرهوری نیستند.
- مقیاسپذیری پویا: کسبوکارتان در حال رشد است؟ به سرعت دهها یا صدها کاربر جدید اضافه کنید. میخواهید موقتاً تعداد خطوط را کم کنید؟ هیچ مشکلی نیست! تلفن ابری راتا با چابکی بینظیر، همگام با نیازهای متغیر شما، کوچک و بزرگ میشود.
- امکانات یکپارچه، بدون پیچیدگی: از صندوق صوتی و انتظار تماس گرفته تا کنفرانسهای صوتی و تصویری، ضبط تماس، گزارشگیری پیشرفته و حتی یکپارچگی با سیستمهای CRM شما، همه و همه در یک پنل کاربری بصری و آسان در دسترس شماست.
- صرفهجویی هوشمندانه: هزینههای نگهداری، خرید سختافزار، بروزرسانی و حتی قبضهای تلفن سرسامآور را فراموش کنید. تلفن ابری راتا با مدل پرداخت به ازای مصرف (Pay-as-you-go) به شما کمک میکند تا هزینههای عملیاتی خود را به شدت کاهش دهید.
- پایداری و امنیت مثالزدنی: دادهها و ارتباطات شما در دیتاسنترهای امن و پیشرفته نگهداری میشوند. با پشتیبانی از پروتکلهای امنیتی مدرن و سیستمهای پشتیبانگیری قوی، خیالتان از بابت پایداری و امنیت ارتباطاتتان راحت خواهد بود.
راتا نتورک، با مرکز تلفن ابری خود، صرفاً یک سرویس دهنده نیست؛ ما شریک استراتژیک شما در دنیای پرشتاب ارتباطات هستیم. آمادهاید تا سیمها را کنار بگذارید و به اقیانوس بیکران امکانات تلفن ابری بپیوندید؟
چرا کسب و کارها راتافون را انتخاب می کنند؟
ارزان
هزینه خط ارزان و 10% تعرفه مکالمه کمتر از مخابرات و بدون آبونمان می باشد و شما متناسب با نیاز و میزان مصرف خود هزینه پرداخت می کنید، این به معنی کاهش محسوس هزینه ارتباطات است.
شماره اختصاصی رند
به دلخواه خود از بین هزاران شماره موجود خط خود را انتخاب می کنید و بعد از خرید خط شما مالک دائمی آن خط هستید و تا هر زمانی که شما از آن استفاده می کنید، آن خط به شما اختصاص دارد.
بدون وابستگی به مکان
مرکز تلفن ابری راتا روی بستر اینترنت است؛ به همین دلیل محدود به منطقه شما نیست و در هر منطقه ای از شهر خود می توانید استفاده کنید.
تحویل سریع
بعد از ثبت درخواست خرید خط تلفن به صورت آنلاین یا توسط کارشناسان ما و تکمیل مدارک هویتی، حداکثر تا 48 ساعت خط تلفن ابری خود را تحویل می گیرید.
مدیریت حرفه ای تماسها
مرکز تلفن ابری راتا، تمامی امکانات سانترال حرفه ای را دارد و مشتریان ما می توانند از امکاناتی مانند تلفن گویا روی کلیه پکیج ها بهره مند شوند.
عدم نیاز به تجهیزات
یکی از مهمترین مزایای مرکز تلفن ابری راتا، عدم نیاز به تجهیزات گرانقیمت مانند سرور و . . . می باشد که در نهایت برای شما کاهش هزینه بهمراه دارد.
دفتر کار مجازی
هر شخص حقیقی و حقوقی، بدون نیاز به فضای فیزیکی و صرفا با احراز هویت می تواند در هر کجای ایران یک دفتر کار با امکانات کامل را به همراه داشته باشد.
پشتیبانی
تیم حرفه ای پشتیبانی فنی راتا ، به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته، پایداری 99.99% سرویس های شما را تضمین نموده و آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشد.
تعرفه مرکز تلفن ابری راتا
پلن برنزی
ماهانه 500 هزار تومان-
5 کاربر
-
2 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
-
5 تماس همزمان
-
قابل اتصال به IP Phone
-
فکس ابری
-
صندوق صوتی
-
تماس آفلاین
-
1 صف انتظار
-
پشتیبانی 24/7
-
منشی تلفنی ( IVR )
-
تماس داخلی با داخلی رایگان
-
تماس خروجی بدون اینترنت
-
تنظیم ساعات کاری
-
ضبط مکالمات
-
گزارش مکالمات
-
دایورت
-
منو چند سطحی
-
شنود آنلاین مکالمه
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده تماس ها
-
ایجاد لیست سیاه و سفید
-
بازگشت تماس (Call Back)
-
نظر سنجی
-
اتصال به CRM
پلن نقره ای
ماهانه 1 میلیون تومان-
10 کاربر
-
4 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
-
10 تماس همزمان
-
قابل اتصال به IP Phone
-
فکس ابری
-
صندوق صوتی
-
تماس آفلاین
-
3 صف انتظار
-
پشتیبانی 24/7
-
منشی تلفنی ( IVR )
-
تماس داخلی با داخلی رایگان
-
تماس خروجی بدون اینترنت
-
تنظیم ساعات کاری
-
ضبط مکالمات
-
گزارش مکالمات
-
دایورت
-
منو چند سطحی
-
شنود آنلاین مکالمه
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده تماس ها
-
ایجاد لیست سیاه و سفید
-
بازگشت تماس (Call Back)
-
نظر سنجی
-
اتصال به CRM
پلن طلایی
ماهانه 1.5 میلیون تومان-
15 کاربر
-
6 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
-
15 تماس همزمان
-
قابل اتصال به IP Phone
-
فکس ابری
-
صندوق صوتی
-
تماس آفلاین
-
5 صف انتظار
-
پشتیبانی 24/7
-
منشی تلفنی ( IVR )
-
تماس داخلی با داخلی رایگان
-
تماس خروجی بدون اینترنت
-
تنظیم ساعات کاری
-
ضبط مکالمات
-
گزارش مکالمات
-
دایورت
-
منو چند سطحی
-
شنود آنلاین مکالمه
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده تماس ها
-
ایجاد لیست سیاه و سفید
-
بازگشت تماس (Call Back)
-
نظر سنجی
-
اتصال به CRM
پلن سفارشی
طبق درخواست شما-
30 کاربر
-
30 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
-
30 تماس همزمان
-
قابل اتصال به IP Phone
-
فکس ابری
-
صندوق صوتی
-
تماس آفلاین
-
30 صف انتظار
-
پشتیبانی 24/7
-
منشی تلفنی ( IVR )
-
تماس داخلی با داخلی رایگان
-
تماس خروجی بدون اینترنت
-
تنظیم ساعات کاری
-
ضبط مکالمات
-
گزارش مکالمات
-
دایورت
-
منو چند سطحی
-
شنود آنلاین مکالمه
-
کنفرانس تلفنی
-
مانیتورینگ زنده تماس ها
-
ایجاد لیست سیاه و سفید
-
بازگشت تماس (Call Back)
-
نظر سنجی
-
اتصال به CRM
مرکز تلفن ابری راتافون برای چه کسب و کارهایی مناسب است ؟
برای کسب و کارهای نوپا و یا کوچک که محدودیت بودجه، نیروی انسانی و عدم اجرای زیرساخت های ارتباطی دارند، مرکز تلفن ابری راتا فون یک انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه است.
کسب و کارهای کوچک و یا متوسط که در حال حاضر در نظر ندارند که تجهیزات گرانقیمت Voip را خریداری کنند و درگیر تعمیر و نگهداری آن شوند و تمرکز خود را بر روی کسب و کارشان می گذارند و کسب و کارهایی که دارای تیم های دورکار هستند.
کسب و کارهایی که دارای شعب مختلف در سطح شهر و یا استان های دیگر هستن، جهت مدیریت و ارتباطات تلفنی جامع با هزینه های زیادی روبرو هستن و مرکز تلفن ابری راتافون مناسب این دست از کسب و کارها می باشد و برایشان یک تلفن جامع در کلیه شعبات و کاهش چشمگیر هزینه ها را به همراه دارد.
مرکز تلفن ابری راتافون یک سیستم تلفن هوشمند، منعطف و بسیار کارآمد است که با توجه به نیاز هر کسب و کار قابلیت شخصی سازی منحصر به فردی دارد. به عنوان مثال اگر مجموعه شما در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارد یا یک شرکت چاپ و تبلیغات هست، در هر صورت به یک سیستم تلفن کارآمد نیاز دارد. اخیرا کلیه سرویس های نرم افزاری به سمت خدمات ابری در حال مهاجرت هست و در واقع شرکت هایی که نیاز به خدماتی مانند مرکز تلفن هوشمند، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، حسابداری، اتوماسیون اداری و . . . دارند، دیگر علاقه ای به روبرو شدن با تهیه سرور و تجهیزات و چالش های نگداری از آنها ندارند و با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه تر، صرفا خدماتی که نیاز دارند را دریافت می کنند.
امکانات مرکز تلفن راتافون
- خط تلفن ثابت اختصاصی
- تماس همزمان بدون محدودیت
- ضبط کلیه مکالمات
- شخصی سازی کلیه پیام
- نظرسنجی از تماس گیرندگان
- شخصی سازی پیام دعوت به نظر سنجی
- گزارش نظرسنجی به تفکیک داخلی ها
- دسترسی به فایل های مکالمات
- صف های تماس متعدد
- اطلاع رسانی موقعیت تماس گیرنده
- آوای انتظار انتخابی
- ارائه پیام تبلیغاتی بین آوای انتظار
- ورود داینامیک داخلی به صف تماس
- خروج داینامیک داخلی از صف تماس
- استراتژی های انتقال تماس
- مدت زمان و استراتژی زنگ خوردن داخلی ها
- منوی چند سطحی IVR
- زمان بندی دریافت تماس
- اولویت بندی انتقال تماس
- شخصی سازی کلید و داخلی در IVR
- انتقال مستقیم تماس در IVR
- انتقال تماس به شماره ثابت و همراه
- انتقال تماس به صندوق صوتی
- تماس خروجی بدون اینترنت
- شخصی سازی پیام خوش آمدگویی
- تنظیم اعلان های صندوق صوتی
- تنظیم اعلان های صندوق صوتی
- مدیریت ساعات کاری
- شخصی سازی ساعات کاری هر بخش
- شخصی تماس بعد از ساعات کاری
- مانیتورینگ زنده تماس
- شخصی سازی داخلی ها
- فکس ابری اختصاصی
- ارسال و دریافت فکس در تلفن گویا یا داخلی
- گزارش گیری فکس ها
- دانلود فکس های ارسالی و دریافتی
- ارسال مجدد فکس های ناموفق
- کالر آیدی
- دفترچه تلفن
- وب سرویس و API
- امنیت بالا
- گزارشات متنوع
- عدم نیاز به سخت افزار
- پشتیبانی 24/7 در 365 روز سال
- تماس خروجی بدون اینترنت
- تماس ورودی بدون اینترنت
- توسعه پذیری اختصاصی
- شنود آنلاین مکالمات
,, سوالات متداول ,,
چه اشخاصی می توانند تلفن ابری را تهیه کنند؟
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با خرید تلفن ابری راتافون و انتخاب بسته مورد نظر و تکمیل مدارک مراحل ثبت نام، از تمام امکانات و مزایای آن استفاده کنند.
آیا خرید شماره فقط مختص استان تهران است ؟
خیر، شما می توانید از هر استانی که هستید سرشماره همان استان و یا استان تهران را تهیه نمائید.
آیا مالکیت خطوط ابری دائمی است؟
خیر، کلیه خطوط مخابراتی با مالکیت دائم نیستند و تا زمانی که هزینه اشتراک را پرداخت کنید، خط در مالکیت شما خواهد بود.
آیا برای برقراری تماس به اینترنت نیاز داریم؟
خیر، خطوط ابری راتافون بر بستر مخابرات است و برای تماس ورودی و خروجی نیازی به اینترنت نیست. البته زمانی که بخواهید تماس خروجی یا ورودی زا از نرم افزار دریافت کنید، نیاز به اینترنت خواهید داشت.
آیا امکان اضافه و یا تغییرات ویژگی ها وجود دارد؟
بله، شما در هر لحظه با ثبت تیکت می توانید هرگونه ویژگی را درخواست کنید تا به مرکز تلفن شما اضافه شود و یا برای ویژگی های مرکز تلفن خود درخواست تغییرات ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمتر از چند ساعت نسبت به درخواست شما اقدام کنند.
آیا امکان دایورت تماس وجود دارد؟ و هزینه آن چقدر است؟
بله امکان دایورت تماس به هر شماره ای امکان پذیر است و هزینه آن مظابق با تماس های خروجی می باشد.
آیا می توان از تلفن ابری برای اینماد استفاده کرد ؟
بله، برای دریافت اینماد می توانید شماره خط تلفن اختصاصی خود را که دریافت کرده اید، در سامانه اینماد ثبت کنید و به آسانی تائیدیه اینماد را دریافت کنید.
نحوه استفاده از تلفن ابری چگونه است ؟
شما می توانید به دو روش نرم افزاری و سخت افزاری از تلفن ابری استفاده کنید :
1- تلفن های سخت افزاری تحت شبکه یا همان آیپی فون (IP Phone)
2- تلفن های نرم افزاری روی موبایل و لپ تاپ (به همراه آموزش استفاده)
3- از طریق وب
نحوه سفارش به چه صورت می باشد؟
نحوه سفارش به صورت آنلاین و با تکمیل فرم درخواست و ارائه مدارک مورد نیاز انجام خواهد شد و سپس همکاران با جهت صحت سنجی و ادامه مراحل ثبت نام با شما در تماس خواهند بود.
آیا امکان اتصال به نرم افزاهای CRM و ERP را دارد.
بله، با استفاده از قابلیت های وب سرویس و API امکان اتصال مرکز تماس به CRM یا ERP مجموعه شما وجود دارد و راتافون آماده همکاری و مشاوره و راه اندازی برای شما می باشد.